Re: [WINNT] Roman Tyczka - najmądrzejszy człowiek

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Roman Tyczka - najmądrzejszy człowiek
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Sun, 13 Aug 2017 16:15:19 +0200
"Roman Tyczka"
Tak jak myślałem przykład z czapy.

Ciebie generalnie nic nie zadowoli.
Zwyczajnie z innych bajek jesteśmy i niech już tak zostanie.

Może po prostu zarabiam programując? Nie wpadłeś na to?

No tak zapomiałem, że darmowe softy piszą poeci i rolnicy.

Jeśli to beznadziejność świata to współczuję Twojej rodzinie, bo rozumiem,
że nie chodzisz do pracy tylko udzielasz się charytatywnie, a na chleb daje
opieka społeczna.

Wniosek z powyższego taki, że wszelakie darmowe oprogramowanie, systemy operacyjne linux klepie jakaś patologia od jaboli i żyjąca z zasiłków...

Ok, nie jesteś programistą, nie możesz się włączyć. A włączyłeś się w pomoc chorym ludziom w hospicjum? Albo dzieciom z domu dziecka? Albo zwierzętom w
schronisku?

A jeżeli się włączam to co masz dalej problem? Nie będę ci przecież pisał tu swojego życiorysu. To nie zawsze muszą być twoje kochane pieski (których ja nie lubię - pewnie nie wolno nie lubić psów, bo zabronisz), ale nie mam problemu z działalnością, która przynosi innym ludziom radość, a ja z tego nie mam korzyści finansowych - czyli jestem zwykły menel wg twojego postrzegania świata, całymi dniami obalam wino pod sklepem, a w przerwie gdy trzeźwieję odpisuję tobie i raz w miesiącu stoję do opieki społecznej po zasiłek na wino. Pamiętaj, że nie każdy postrzega świat tak jak ty, gdzie w życiu tylko najważniejsza kasa. Nie masz kasy = jesteś menel i zakała społeczeństwa.

ale siedzi się na dupie i... jęczy w sieci.

Napisał ten jęczący na miłośników xp. Dla ciebie miłośnicy starych aut to też zapewne niezłe głąby, mają stare auta bo na pewno pijoki na garnuszku opieki.

Ludzie poprawiają, bo zamiast jęczeć jak Ty działają.

Nie będąc programistą, na pewno poprawię....
Cały świat poprawia, same mega mózgi, tylko nas kilku meneli od xp na grupie to pieprzone trutnie beztalencia.... Jak rozumiem z twojego pisania jesteś alfą i omegą praktycznie w każdej dziedzinie mechaniki, architektury, medycyny, budownictwa, rolnictwa, lotnictwa, elektroniki, chemii, fizyki. Nie to co my głupki siedzące na starych obleśnych programach i systemach, na niczym się nie znający, którym nie wolno nawet powymieniać opinii i uwag, że coś ma problem z działaniem. Bo przecież jest zabronione trafić na kogoś mądrzejszego, kto bez pieniędzy podpowie gdzie ugryźć stary sprzęt program aby dalej cieszył miłośników staroci. To wnet będzie karane śmiercią....

No to zostań z Bogiem.