Re: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegar

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegarek systemowy
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 13 Aug 2017 16:24:50 +0200
W dniu 2017-08-12 o 22:57, PiteR pisze:
Irokez pisze tak:

Tablet Lenovo Miix 300.
Trzy dni temu Windows 10 wersja 1607 pobrał sobie sam bez pytania 2
łatki bezpieczeństwa, KB4035631 i coś tam jeszcze.

Nie można jakoś tego zablokować? Wyłączyć?

hmm.. ciężko mi powiedzieć. Być może odcięcie od neta.

Drugi syf w Win10 to usługa inteligentnego transferu w tle, która setkami ściągniętych megabajtów non stop (po co? jak system aktualny i WU sprawdzał to godzinę temu) potrafi zapychać łącze i dociążać CPU. Tyle zauważyłem szukając co boli ten system

--
Irokez