[WINNT] Czy driverlookup.com — "dostawca" sterowników, jest godny zaufan

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Czy driverlookup.com — "dostawca" sterowników, jest godny zaufania?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sat, 5 Aug 2017 10:46:19 +0200
Pytam, bo miałem z nimi niemiłą przygodę, i wtedy się zniechęciłem:
ściągnięty od nich sterownik dongla BT wywalił mi Win-10, tak
drastycznie, że okazała się konieczna reinstalacja systemu.

i teraz nie wiem, czy to był "wypadek przy pracy", coś, co w sposób
nieunikniony zdarzyć się może każdemu (który cokolwiek robi), czy może
zdarza się im częściej? Zamierzam skorzystać ze sterowników od nich, bo
można je pobrać również bezpłatnie, choć wtedy trzeba więcej porobić
ręcznie (pełnopłatna obsługa robi niemal wszystko sama. Podobno).

Czy ktoś tu z ich usług korzystał, i może podzielić się wrażeniami?
Proszę od razu zaznaczyć, czy płatnie, czy za friko?