Re: [WINNT] Win XP - nie jestesmy sami ;-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP - nie jestesmy sami ;-)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 28 Jul 2017 13:06:18 +0200

Użytkownik "jedrek" <wonzespamem@won> napisał w wiadomości news:597a708d$0$28438$b1db1813$4b6810b3@news.astraweb.com...
"HF5BS"
niestety, potrzebuje więcej pamięci, a tej naprawdę niekiedy bardzo mi brakuje, choć mam na pokładzie 4 giga, z czego 3.5 dla systemu, może pozostałe pół puszczę jako swap na ramdysku?).

Masz tam jakieś egzotyczne urządzenia, które nie pójdą pod xp 64bit?

Nie... tylko teraz strony i gry we flashu tak rozbuchane, że pięlnie potrafią wyjść poza przydzielone 2 GB pamięci, pewnym rozwiązaniem jest to, że uruchamiam system z /PAE i /3GB, więc dzięki temu wypieprzenie się gry, przeglądarki, następuje nieco później. A system, mając mniej bufora, nawet tak bardzo nie zwalnia.

U mnie skaner canona nie działa pod xp 64, bo nie zrobią nowych sterów, kup se pan nowy skaner...

Przez dłuższy czas poid Pingwina nie miałem sterów do Plusteka ST64+, a teraz padł mi do niego zasilacz, więc nawet nie wiem, kiedy wrócę do tematu.
Do XP stery są... ale jakiś nie mam weny kręcić teraz skanów...

a tamten wyrzuć, nieważne że sprawny. I nie znalazłem firewall-a podobnego do Kerio 2.1.5 mały sprytny, który by zagadał pod 64.

Niezbyt się lubią KPF214/-5 z XP, lubi się wyburaczać sterownik pakietów z Kerio. STOP... już nie pamiętam który. Chyba trzeba by rozmiar bufora rozszerzyć... na razie sprawę załatwia mi NAT na routerze.

Wskoczyłem na xp 64, bo ramu można dopakować, a przy kilkudziesięciu zakładach "wypasionych nowoczesnych" stron w FF kończyło się to niecałe użyteczne 4GB przy wersji 32bit.

Ja jeszcze nie wiem, jak ja pójdę, mam przygotowanego Minta, jak pomacałem, to wydaje mi się być wygodny i przejrzysty, jak nie tak dawno Ubuntu. Może ReactOS, jak naumie się NTFS-a (FAT i EXT2 już umie)? Bo podobno Wifi już umie, grafika coraz lepiej, empecze już można... a utnę tym samym rzeczy niepotrzebne, jak powstanie zapotrzebowanie, to dogram potrzebną rzecz. Zapotrzebowanie na zasoby u ROS-a jest bardzo niewielkie. Rozmyślę, jak się pogoda ustabilizuje, na razie znów jakieś burze chcą latać, powietrze wydaje się takie ciężkie. Po zapachu idzie znad jakiegoś zbiornika wodnego, nie wiem, czy rzeki, czy jeziora...

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.