Re: [WINNT] Win XP - nie jestesmy sami ;-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP - nie jestesmy sami ;-)
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Fri, 28 Jul 2017 01:00:27 +0200
"HF5BS"
niestety, potrzebuje więcej pamięci, a tej naprawdę niekiedy bardzo mi brakuje, choć mam na pokładzie 4 giga, z czego 3.5 dla systemu, może pozostałe pół puszczę jako swap na ramdysku?).

Masz tam jakieś egzotyczne urządzenia, które nie pójdą pod xp 64bit?
U mnie skaner canona nie działa pod xp 64, bo nie zrobią nowych sterów, kup se pan nowy skaner... a tamten wyrzuć, nieważne że sprawny. I nie znalazłem firewall-a podobnego do Kerio 2.1.5 mały sprytny, który by zagadał pod 64. Wskoczyłem na xp 64, bo ramu można dopakować, a przy kilkudziesięciu zakładach "wypasionych nowoczesnych" stron w FF kończyło się to niecałe użyteczne 4GB przy wersji 32bit.