Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Tue, 30 Aug 2016 13:34:28 +0200

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:57c49732$0$15200$65785112@news.neostrada.pl...
Że istnieją procki z grafiką - wiedziałeś, ale jakie panują układy między różnymi producentami grafik a deweloperami kernela to już niekoniecznie.

W sumie dziś mnie to ani-ani... Może kiedys.

Wcześniej czy później wymienisz ten sprzęt. Poza tym, po to piszemy na

Po co wymieniać, skoro działa, jedyny kłopot, to podświetlenie matrycy, a bez nowych świetlówek nie zabiorę sie, wymienię obie, aby nie musieć rozgrzebywać matrycy, jak druga padnie. Choć mam pewien pomysł na pracę z jedną, będzie widać, tylko nieci ciemniej, ale wyraźnie - zastosować stary inwerter na jedną lampkę, miejsce na umocowanie jest.

grupę aby inni mogli skorzystać.
Mnie tam boli szyja i oczy od zbyt długiego używania ekranu laptopa, więc na stałe muszę mieć skrzynkę i porządny ekran.

Moją koniecznością jest słaby wzrok, na większe odległości rozmywa mi się obraz. A w tej odległości, co mam, to jest akurat. Poza tym, nie mam odpowiednio "rezolutnego" monitora. Do tego przyzwyczaiłem się już.

W warsztacie samochodowym używają sylikonu do uszczelniania, więc pewnie coś w tych okolicach. Nie znam się na warsztatach samochodowych :P

Blisko, ale nie to, jeśli, to smar silikonowy, świetnie sie spisuje po posmarowaniu gumowych uszczelek w kranie, nie zżera ich, jak tradycyjny towot. Przy okazji załatwia chłodzenie. A środkiem, o którym piszę, jest smar grafitowy, grafit na tyle dobrze przewodzi ciepło, że procek, pędzony pod tym smarem, z radiatorem na wierzchu oczywiście, mia temperaturę nie większą, niż może o 2-3 stopnie i to też raczej z niedoskonałości pomiaru, niż z rzeczywistego grzania. A puszczany był test burn-in, oba rdzenie zajęte na 100% przez ponad godzinę, musiałem sprawdzić, czy nie będzie problemów, nie było żadnych. Zabazowałem na tym, że użyty do uszczelnienia kurka w kuchence gazowej, nie ulega zapieczeniu. Także gdzieś znalazłem, że nowe świece do samochodu warto im przed wkręceniem po gwincie pojechać lekko smarem grafitowym właśnie. To też mnie zainspirowało, postanowiłem więc sprawdzić, czy można ten sposób wykorzystać awaryjnie jako pastę termiczną między radiator a procek. Okazuje się, że z powodzeniem można. Ku skojarzeniu z warsztatem samochodowym popychałem, bo ZTCW, każdy warsztat powinien mieć ten smar "na pokładzie".

I nie przejmuj się moją uszczypliwością :))

Rozumiem, że uszczypliwością naraziłeś się komuś, stąd niedawna zmiany nicka? :]

Nie, nikomu, powód był inny, przy okazji odnawiania pozwolenia radiowego zmieniłem swój znak wywoławczy - i tenże znak jest teraz moim nickiem. Był pewien gość, co chciał tak mysleć, ale udało mi się go w końcu ugasić, jak odkryłem, skąd fizycznie nadaje. A to było jakieś 7 lat temu. Prędzej można by mówić, że chciałem za sobą zostawić pewną przeszłość, ale też nie, po prostu skorzystałem z okazji i zrobiłem to, po prostu już się znudziłem tym, co było :)

--
Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
(C) Ferdek Kiepski

---
antywirusowe Avast.