Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Sat, 27 Aug 2016 16:52:35 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:57c01276$0$12556$65785112@news.neostrada.pl...
Ja mam wrażenie, że ktoś kiedyś skleił takiego kocopoła z 2 zdań składowych,
jeden powiedział, że "to jest fakt, autentycznie", ktoś inny zauważył
przecinek, który przeszkadzał, wywalił go więc i aby się kleiło
gramatycznie, zrobił się "fakt autentyczny". Może ktoś takie masło maślane
zrobił z ignorancji, a może tez dla wzmocnienia przekazu, które to
wzmocnienie, jak wiele innych, często-gęsto jest źle stosowane. Gdybam tylko.
Wyjaśnienie jak najbardziej w porządku.

Wywnioskowałem to z obserwacji otoczenia. I tego, co szczątkowo niekiedy i współcześnie skapuje na mój ekran ze szkół.

Nie chodzi mi o rozbiórkę zdań. Wracamy do ery piktogramów. Niedługo ludzie

ALe przyznacz, że corac uporczywsze mylenie... a może "mylenie" przypadków gramatycznych, biernik w miejsce dopełniacza, odmiana męskich nazwisk, jakby gość był kobietą, też coraz powszechniejsze... młódź widzi, że starzy mają wywalone na takie rzeczy i jak to dzieci, skwapliwie kopiują postępowanie swych "mentorów".

będą do siebie móeili: Hmm, Taaa, Noo, Mmmm. A pisania z empatią nikt ich nie nauczy.

Samo pisanie to nie wszystko, jeszcze jest charakter. Cytuję swoją kolezankę, sprzed lat hmm... będzie 30, ze szkoły. "Są ludzie, ludziska, kurwy i kurwiska". Jak nauka idzie na wyrobienie planu, a nie przyswojenie wiedzy? Słynne 3Z - Zakuć, Zdać, Zapomnieć. W rezultacie niektórzy mają dyplom, niewiele cenniejszy od srajpapieru. No, ale mają...

Jeśli ktoś coś pisze to dla kogoś. (może być źle zrozumiane)

Coraz większy szum informacyjny, problem guglarki "syndrom samouczenia się w oparciu o własne błędy", nieumiejędność choćby pobieżnego posegregowania informacji, szukarki zwracające rzeczy kompletnie niepotrzebne... teemat rzeka.

Wracając do tematu. Ta przesiadka ze względu na wspomniane.. nie interesuje
mnie. Zadam jednak pewne pytanie. Dlaczego M$ tak promuje 10?

Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo, że chodzi o pecunia non olet... Tak oto połączę dwa powiedzenia... A ja właśnie wywaliłem z kompa Chrome - skoro mi się nie chce aktualizować (nawet Java jeszcze to robi, choć niechętnie, ale robi), to niech wypier...nicza do kosza. Ruszyła machina ludzie wymienią system, ludzsie wymienią kompy, choć stare jeszcze dobre i sprawne, za wszystko oczywiście zapłacą, skończy się kasa, ruszy nowa seria, zobaczycie. A wszystko nie później, jak za 3 lata zapewne... Ja zaś poobcinałem sobie system w kompku 256RAM@266MHz, 6GB dysk (i zszedłem do ok. 120 MB zajętości), bo to jedyny komputer, na którym udało mi się dostroić program do SSTV (Chroma Pix, nie daje się za bardzo dostroić na mocnych kompach) i musi to byc dostrojenie bardzo precyzyjne, poza tym, sterownik dźwięku w 100% robi to, co do niego należy i tak, jak należy, nie robią mu problemów przerwania. Samonapędzający się układ, jak mocniejszyt komp, to zrobimy mocniejszy system, skoro mocniejszy system, to zrobimy mocniejszy komp, który to udźwignie, skoro mocniejszy komp... da capo al fine. Bo ja nie widzę, jako megasceptyk, innego rzeczywistego powodu. A na pytanie, prośbę, o wykazanie, że potrzebuję, że będę szczęśliwszy i dostanę to, czego chcę w nowszym systemie, nadal nie uzyskałem odpowiedzi. Testowałem dychę (niejawny program) i chodziła mi bardzo ładnie (Dell M4400, T9600, czyli 2x2.8GHz, 2GB RAM, NVidia Quadro FX770M), robiła co trzeba, tak, jak trzeba. Ale filozofię (dla mnie) ma tak pojebaną, że dziękuję, już wolę DOSa, przynajmniej wiem, co mi się wywali i kiedy wywali, no, ja jestem staroświecki i bez istotnego powodu nie zmienię tego. Pierwsze, czego ŻĄDAM na dzieńdobry - całkowitego wyłączenia kafli, najlepiej jako opcja. Ma się zachowywać, ORAZ MIEĆ UKŁAD nie wyżej, jak W7 - ostatni system, który bez problemu ogarnąłem, choć wymagał juz przyzwyczajenia. A technicznie, w środku, niech sobie będzie najnowocześniejsze na świecie.

Czemu promuje... w sumie się nie dziwię, iść naprzód trzeba, a jedną z dróg jest skłonienie w jakiś sposób społeczeństwa, by tą drogą poszło. Reklama, propaganda, takie tam. Tylko na ślepca, wywalamy wszystko stare, co jest jeszcze fizycznie i MORALNIE sprawne, rześkie, żywe.
https://www.youtube.com/watch?v=I8P80A8vy9I

--
Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
(C) Ferdek Kiepski