Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Mon, 29 Aug 2016 00:59:56 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:57c2227a$0$645$65785112@news.neostrada.pl...
przejscie na linuxa to spore problemy.b Nieco inne podejście.. Moc  jest

Zasadniczo, Pingwin, a Szklarnia, to diametralnie inne filozofie, ale przeze mnie do ogarnięcia, choć coraz trudniej, ale jeszcze.

poza GUI. Miałem u siebie NT, teraz Xp - i mimo tego, że olali XP. Nie zmieniam....

Jako i ja. Sprawdzone przez lata, działa, na SPRAWNYM sprzęcie z reguły jest OK, po chu...k zmieniać? Nazwijcie mnie staroświeckim ortodoksem.

--
Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
(C) Ferdek Kiepski