Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 30 Aug 2016 21:16:39 +0200
W dniu 30.08.2016 o 13:34, HF5BS pisze:

Po co wymieniać, skoro działa, jedyny kłopot, to podświetlenie matrycy,
a bez nowych świetlówek nie zabiorę sie, wymienię obie, aby nie musieć
rozgrzebywać matrycy, jak druga padnie.
Choć mam pewien pomysł na pracę z jedną, będzie widać, tylko nieci
ciemniej, ale wyraźnie - zastosować stary inwerter na jedną lampkę,
miejsce na umocowanie jest.

Ale po co? Chyba, że dla przyjemności.
W pełni sprawny, używany monitor 19" 1280x1024 kupiłem za 30 zł.

Moją koniecznością jest słaby wzrok, na większe odległości rozmywa mi
się obraz. A w tej odległości, co mam, to jest akurat. Poza tym, nie mam
odpowiednio "rezolutnego" monitora. Do tego przyzwyczaiłem się już.

Masochista :)

Ku skojarzeniu z warsztatem samochodowym popychałem, bo ZTCW, każdy
warsztat powinien mieć ten smar "na pokładzie".

Do tego smar grafitowy jest bardzo efektywny. U "mię" w domu jedna puszka tego smaru załatwia wszystkie potrzeby od ponad czterdzieści lat. Ale procka bałbym się posmarować, bo jak tłuszcz pocieknie i spłynie do styków socketu...

Nie, nikomu, powód był inny, przy okazji odnawiania pozwolenia radiowego
zmieniłem swój znak wywoławczy - i tenże znak jest teraz moim nickiem.
Był pewien gość, co chciał tak mysleć, ale udało mi się go w końcu
ugasić, jak odkryłem, skąd fizycznie nadaje. A to było jakieś 7 lat temu.
Prędzej można by mówić, że chciałem za sobą zostawić pewną przeszłość,
ale też nie, po prostu skorzystałem z okazji i zrobiłem to, po prostu
już się znudziłem tym, co było :)

No ale Ty nie zmieniaj tak bez uprzedzenia tych nicków. Najpierw w jakimś poście piszesz, że już niedługo "gdzieś" się przenosisz, a potem nicka nie widać.
--
Olek