Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Fri, 26 Aug 2016 21:33:27 +0100
W dniu 2016-08-26 o 09:49, artiun pisze:
Wracając do tematu. Ta przesiadka ze względu na wspomniane.. nie
interesuje mnie. Zadam jednak pewne pytanie. Dlaczego M$ tak promuje 10?

To proste jak drut nawojowy w kieszeni, jeden produkt->jedna pomoc techniczna. Gdzieś czytałem że WU też będzie zupełnie inne, mają być pakiety dla userów, bez możliwości wyboru poszczególnych poprawek. Wszystko sprowadza się do powyższego. Przy jednolitym systemie pomoc można ograniczyć, do pytań ankietowych ;)

--
PM