Re: [WINNT] [ot] czy ktos uzywa Office 2010?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] czy ktos uzywa Office 2010?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 2 Jun 2016 12:09:34 +0200
artiun w news:574fb2d9$0$654$65785112@news.neostrada.pl
[..................]
proponuje wyprawe krzyzowa pod bramy MS, tylko niech najpierw ktos
zrobi cos lepszego od office 2000 pro.
Dobra. Jak chłop chłopu przy łopacie.

ok, tylko nie za bardzo czuje, w jakim stopniu to jest odpowiedz na moje powyzsze :) A mialo to znaczyc, ze moze i office 2000pro bywa kulawy (?) , ale to wg mnie najlepszy pakiet biurowy i to dokladnie w tej wersji (mozna dyskutowac, czy to prawda, siec pelna tego - w wiekszosci potwierdza moje zdanie, jedno pewne: z estetycznej, funkcjonalnej wersji 2000pro, zdlubali kolubryny w kolejnych wersjach + mozna dodac inne szczegolowe zarzuty,ale znam je wyrywkowo, bo pracuje tylko na 2000pro). Czyli: przed zaoraniem MS niech szybciutko ktos zrobi nie od MS cos rownie dobrego, jak 2000pro, bo z niczym zostane :)

To co oddaję to jest .pdf.

i slusznie; warto dodac, ze i stare wersje (wraz z 2000pro) MS office mialy problem z rozsypywaniem papierow, co bylo ok u mnie, nie zawsze bylo ok u kogos (nawet gdy 2000pro --> 2000pro), sporadyczna sprawa, ale jest. Dlatego jesli wysylac wlasny efekt *koncowy* - to tylko pdf.