Re: [WINNT] [ot] czy ktos uzywa Office 2010?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] czy ktos uzywa Office 2010?
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Tue, 31 May 2016 14:00:09 +0200

Użytkownik "Jacek W." <jacek@tridex.spam.pl> napisał w wiadomości news:574d796c$0$702$65785112@news.neostrada.pl...
LO jest dobre pod warunkiem, że nie krzyżuje się go z MSO i tyle w temacie. O kompatybilności jednego z drugim piszą tylko ci, którzy nie mają z tym do czynienia.

Ja tylko wspominałem, że mnie nie trafiło. A te głębokie - no, niuanse, takie tam... Ja w każdym razie używam Open Office, bo po prostu przywykłem, choćby do jego odpałów... LO jeszcze nie miałem okazji użyć. Skoro mam program, w którym czuję się znajomo, choć niekoniecznie wygodnie.

--
Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
(C) Stephen Hawking