Re: [WINNT] [ot] czy ktos uzywa Office 2010?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] czy ktos uzywa Office 2010?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 1 Jun 2016 13:07:35 +0200
Dnia Tue, 31 May 2016 14:00:09 +0200, HF5BS napisał(a):

> Ja tylko wspominałem, że mnie nie trafiło. A te głębokie - no, niuanse,
> takie tam...

Tia. Niuanse. Arkusz XLSX otwierany i edytowany pod Excelem 2010 i
LibreOffice 5.x. Komórka z ustawionym typem danych jako waluta. Zapisana w
Excelu - jest w porządku. Otworzona pod LibreCalc - jest w porządku.
Przepisana w LibreCalc i otworzona w Excelu - pierdzieliło się wyświetlanie
zawartości owej komórki i trzeba było popacać na ilość wyświetlanych miejsc
po przecinku, żeby mu przeszło.

(ciach…)

[ Bóg wyjął mężczyźnie żebro i sklonował z niego kobietę. Po skończonej    ]
[ pracy pomyślał: duszę to sobie sama z niego wyciągnie.  (JoeMonster.org) ]