Re: [WINNT] [ot] czy ktos uzywa Office 2010?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] czy ktos uzywa Office 2010?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 15 Jun 2016 11:02:30 +0200
ąćęłńóśźż w news:njp08f$a2u$2@node2.news.atman.pl
No tak, ale kilku rzeczy nie ma, np. zapisywania do pdf.

postep jest postep... Pewnie paru rzeczy 2000pro nie ma, ale -
wlasciwie czego nie ma, a co sluzy do tzw biurowej pisaniny (w tym: po
prostu pisania, nawet zaawansowanie redagowanego)?
pdf powiadasz... No to instalujesz pdf creator za darmoche i masz pdf.
Creator i tak  - w zasadzie - powinien byc doinstalowany, bo jesli z innych
miejsc chcesz miec eksport do pdf, to czesto nici z tego, nie ma mozliwosci
i wowczas drukujesz do pdf z creatora. Czyli z pdf problemu w 2000pro nie
ma.

BTW czy możesz w Excelu wprowadzać ułamki zwykłe?
A jesli tak, to jaki jest mozliwy najdłuższy mianownik (ile cyfr w
mianowniku)? Często potrzebuję mianownik siedmiocyfrowy, przykładowo
ułamek zwykły 10519/1645945 (Excel 2002 też nie daje rady lub coś robię
źle).

w tym przypadku to ja ekspertem nie jestem, ale podejrzewam, ze *nie* jest
tak, ze excel z 2000pro nie ma ulamkow *zwyklych* , a pozniejszy excel ma
ulamki zwykle i w dodatku "lepiej" liczone, dokladniejsze... Jesli juz cos
poprawiali/udoskonalali, to bardziej wysofistykowane sprawy, a nie
"mianownikowe sprawy"
pewnie "cos zle robisz" :)