Grzegorz Niemirowski w news:n4lnco$fgm$1@node2.news.atman.pl
>> 1634Racine <1634Racine@1634Racine.pl> napisał(a):
>>> dodam poza tematem powyzszego posta:
>>> jak rozumialem Ciebie - dla katalogu danych "salis v7 Data" ktore byly w
>>> tym zip-ie wystarczy player 64bit (to zdaje sie ten jedyny exe)
>>> zamienic na 32bitowy i da sie prezentacje uruchomic w xp32, ale nagle
>>> mam info, ze: "tej kompilacji 64bit nie da się otworzyć nawet pod
>>> Unity. To nie plik projektu tylko wynikowy".
>>> czegos nie rozumiem...? :)
>> Bo edytor projektów to co innego niż player. To tak samo jak np. w
>> projekcie Flash: projekt masz w pliku .fla a plikiem wynikowym jest
>> .swf i do tego .swf masz player.
ok, czesc rozumiem, czesci nie rozumiem.
w tej strukturze pliku zip: http://i.imgur.com/zCdyB34.png, z katalogiem
danych "salis v7_Data" o takiej zawartosci: http://i.imgur.com/mcP7pWA.png
- co jest playerem? "salis v7.exe"? Bo tak to rozumialem.
Wobec tego rozumialem, ze wystarczy podmienic "salis v7.exe" w wersji dla
64bit na "salis v7.exe" w wersji 32bit i katalog "salis v7_Data" zagra w
xp32 tylko z tytulu podmiany playerow. Nie jest tak? Inna sprawa jest skad
wziac samemu wersje playera 32bit, zachowujac dane="salis v7_Data". Stad
skad pisales - z instalacji Unity?
I: co ma tutaj do rzeczy"edytor projektow"...? czyli o co chodzi w tym
zdaniu: "to nie plik projektu, tylko wynikowy" - a wynikowy w jakim sensie?
w tym, że plik exe jest wynikowy? no jest. Jest playerem skompilowanym.
Nawet przez mysl mi nie przeszlo, że cokolwiek w zip-ie jest plikiem
projektu, wrecz przeciwnie: dane to dane, a player, to player, do tego juz
skompilowany i tylko player - sądzilem - nalezy podmienic. Dlaczego w ogole
pojawia sie w rozmowie "edytor projektow"?
jak to jest?
|