Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Mon, 14 Dec 2015 10:51:15 +0100
Grzegorz Niemirowski w news:n4lnco$fgm$1@node2.news.atman.pl

ok, czesc rozumiem, czesci nie rozumiem.
w tej strukturze pliku zip: http://i.imgur.com/zCdyB34.png,  z katalogiem
danych "salis v7_Data" o takiej zawartosci:  http://i.imgur.com/mcP7pWA.png
- co jest playerem? "salis v7.exe"?  Bo tak to rozumialem.
Wobec tego rozumialem, ze wystarczy podmienic "salis v7.exe" w wersji dla
64bit  na "salis v7.exe"  w wersji 32bit i katalog  "salis v7_Data"  zagra w
xp32 tylko z tytulu podmiany playerow. Nie jest tak? Inna sprawa jest skad
wziac samemu wersje playera 32bit, zachowujac dane="salis v7_Data". Stad
skad pisales - z instalacji Unity?
I: co ma tutaj do rzeczy"edytor projektow"...?  czyli o co chodzi w tym
zdaniu: "to nie plik projektu, tylko wynikowy" - a wynikowy w jakim sensie?
w tym, że plik exe jest wynikowy? no jest. Jest playerem skompilowanym.
Nawet przez mysl mi nie przeszlo, że cokolwiek w zip-ie jest plikiem
projektu, wrecz przeciwnie: dane to dane, a player, to player, do tego juz
skompilowany i tylko player - sądzilem - nalezy podmienic. Dlaczego w ogole
pojawia sie w rozmowie "edytor projektow"?
jak to jest?