Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sun, 13 Dec 2015 05:17:17 +0100
Grzegorz Niemirowski w news:n4h632$3p2$1@node1.news.atman.pl
>> Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał(a):
>>> Nie. Poproś o prezentację w formacie niezależnym od systemu
>>> operacyjnego. Nikt nie będzie sobie specjalnie stawiał 64-bitowych
>>> Windows czy szukał działającej wersji WINE, jeśli stale pracuje w
>>> środowisku MacOSX czy linuksowym.
>> W idealnym świecie tak, ale na 99% takiej wersji nie dostanie. Tutaj
>> sytuacja jest o tyle dobra, że jest to aplikacja stworzona w Unity3D i
>> jeśli  nawet autor nie udostępni wersji x86, to odpowiedni player
>> można zdobyć  instalując sobie Unity u siebie i biorąc binarki z
>> katalogu C:\Program  Files\Unity\Editor\Data\PlaybackEngines\WindowsStand
>> aloneSupport\Variations\win32_nondevelopment_mono.

1. piszesz o mozliwosci dla posiadaczy systemowo czegokolwiek, byle 64 bit?

2.  zalozmy, że mam do sciagniecia wetransferowego wersje 32bit. Co jest mi
potrzebne dla uruchomienia tego cuda na xp 32bit? specjalne "srodowisko"?
cos kole tego...? -> https://unity3d.com/webplayer 


<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>