Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sun, 13 Dec 2015 23:31:12 +0100
Grzegorz Niemirowski w news:n4knuu$i21$1@node2.news.atman.pl

dodam poza tematem powyzszego  posta:
jak rozumialem Ciebie - dla katalogu danych "salis v7 Data" ktore byly w tym
zip-ie wystarczy player 64bit (to zdaje sie ten jedyny exe) zamienic na
32bitowy  i da sie prezentacje uruchomic w xp32, ale nagle mam info, ze:
"tej kompilacji 64bit nie da się otworzyć nawet pod Unity. To nie plik
projektu tylko wynikowy".
czegos nie rozumiem...? :)