Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Tue, 15 Dec 2015 03:25:38 +0100
Grzegorz Niemirowski w news:n4n4fk$b6d$1@node1.news.atman.pl
[................]

zostawmy

> To o czy mówimy to fakt, że twórca

zdaje sie, ze szmat czasu temu zdlubalem tak wlasnie pare chm-ów :)

i wlasnie o to pytam:   jaki sens miała taka odpowiedz udzielona mi na
uwage, że:  w paczce dla 64bit (player + dane "salis v7_Data") wystarczy
podmienic player exe 64bit na player  exe 32bit by "uruchomic dane"  "salis
v7_Data" z paczki dla 64bit. Jaki sens ma powiedzenie, że nie da się, bo
"..... to nie plik projektu, tylko wynikowy". Jaki plik? O czym mowa? Ja
mowie o "uruchomieniu katalogu" z danymi...
Ale:
okazuje sie że chlop ma jakas racje, bowiem... do licha, faktycznie:  NIE
daje sie "uruchomic"  katalogu danych "salis v7_Data" zamieniajac playery,
wrzeszczy -> "Unable to load mono library". Patrze na podkatalog Mono, a tam
i w jednym projekcie, i w drugim tkwi  *mono.dll*  - jedna jest skompilowana
dla 64bit,a druga dla 32bit.
Czyli jakims dziwnym jezykiem zakomunikowal prawde: NIE mozna prosto
podmienic playerow.