Grzegorz Niemirowski w news:n4n4fk$b6d$1@node1.news.atman.pl
[................]
>> Unity generując dane wynikowe dodaje player, ale nie tworzy za każdym
>> razem nowego playera. Dlatego można go podmienić.
>> Player zostawmy więc w spokoju.
zostawmy
> To o czy mówimy to fakt, że twórca
>> projektu w Unity pracuje z innymi plikami niż potem udostępnia. Na
>> pewno kojarzysz pliki pomocy CHM. Tworzy się je np. w programie HTML
>> Help Workshop.
zdaje sie, ze szmat czasu temu zdlubalem tak wlasnie pare chm-ów :)
>>> Dlaczego w ogole pojawia sie w rozmowie "edytor projektow"?
>>> jak to jest?
>> Bo zacytowałeś takie słowa tej osoby, co podesłała Ci te pliki.
>> "tej kompilacji 64bit nie da się otworzyć nawet pod Unity. To nie plik
>> projektu tylko wynikowy".
i wlasnie o to pytam: jaki sens miała taka odpowiedz udzielona mi na
uwage, że: w paczce dla 64bit (player + dane "salis v7_Data") wystarczy
podmienic player exe 64bit na player exe 32bit by "uruchomic dane" "salis
v7_Data" z paczki dla 64bit. Jaki sens ma powiedzenie, że nie da się, bo
"..... to nie plik projektu, tylko wynikowy". Jaki plik? O czym mowa? Ja
mowie o "uruchomieniu katalogu" z danymi...
Ale:
okazuje sie że chlop ma jakas racje, bowiem... do licha, faktycznie: NIE
daje sie "uruchomic" katalogu danych "salis v7_Data" zamieniajac playery,
wrzeszczy -> "Unable to load mono library". Patrze na podkatalog Mono, a tam
i w jednym projekcie, i w drugim tkwi *mono.dll* - jedna jest skompilowana
dla 64bit,a druga dla 32bit.
Czyli jakims dziwnym jezykiem zakomunikowal prawde: NIE mozna prosto
podmienic playerow.
|