Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 14 Dec 2015 20:15:01 +0100
1634Racine <1634Racine@1634Racine.pl> napisał(a):
w tej strukturze pliku zip: http://i.imgur.com/zCdyB34.png,  z katalogiem
danych "salis v7_Data" o takiej zawartosci:
http://i.imgur.com/mcP7pWA.png - co jest playerem? "salis v7.exe"?  Bo
tak to rozumialem.

Oczywiście. Playerem musi być coś wykonywalnego.

Wobec tego rozumialem, ze wystarczy podmienic "salis
v7.exe" w wersji dla  64bit  na "salis v7.exe"  w wersji 32bit i katalog
 "salis v7_Data"  zagra w  xp32 tylko z tytulu podmiany playerow. Nie
jest tak?

Nie jestem specem od Unity, ale na logikę tak by było.

Inna sprawa jest skad  wziac samemu wersje playera 32bit,
zachowujac dane="salis v7_Data". Stad  skad pisales - z instalacji Unity?

Tak, podałem konkretną ścieżkę.

I: co ma tutaj do rzeczy"edytor projektow"...?  czyli o co chodzi w tym
zdaniu: "to nie plik projektu, tylko wynikowy" - a wynikowy w jakim
sensie?  w tym, że plik exe jest wynikowy? no jest.
Jest playerem
skompilowanym.  Nawet przez mysl mi nie przeszlo, że cokolwiek w zip-ie
jest plikiem  projektu, wrecz przeciwnie: dane to dane, a player, to
player, do tego juz  skompilowany i tylko player - sądzilem - nalezy
podmienic.

No tak, player to player. Został skompilowany raz. Przeskanuj sobie go na stronie virustotal.com i kliknij tam w kartę "Dodatkowe informacje". Zobaczysz, że skanowali go inni ludzie. Ale pod jakimi nazwami? Znajdziesz np. 3DTubeRacer.exe i CarRaceV120.exe. Czyli na tym playerze opierają się m.in. gry. Na dokładnie tym samym pliku .exe. Unity generując dane wynikowe dodaje player, ale nie tworzy za każdym razem nowego playera. Dlatego można go podmienić.

Player zostawmy więc w spokoju. To o czy mówimy to fakt, że twórca projektu w Unity pracuje z innymi plikami niż potem udostępnia. Na pewno kojarzysz pliki pomocy CHM. Tworzy się je np. w programie HTML Help Workshop. W tym programie pracujesz z plikami HTML i np. plikami graficznymi, do których się ten HTML odwołuje. Twój projekt jest potem eksportowany/kompilowany do pliku CHM. I te pliki CHM się potem otwiera w windowsowym "playerze" pomocy. Nie te pliki HTML/GIF/JPG. Pomyśl też o Windows Movie Maker. Tworzysz film korzystając z różnych materiałów źródłowych. Masz projekt, w którym są zapisane parametry tych źródeł. Potem z tego powstaje plik WMV. Albo np. edytujesz DOCX w Wordzie, eksportujesz do PDF i Wordem już tego PDF nie otworzysz.

Dlaczego w ogole  pojawia sie w rozmowie "edytor projektow"?
jak to jest?

Bo zacytowałeś takie słowa tej osoby, co podesłała Ci te pliki.
"tej kompilacji 64bit nie da się otworzyć nawet pod Unity. To nie plik
projektu tylko wynikowy".

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
Uptime: 26 days, 1 hours, 32 minutes and 22 seconds

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>