1634Racine <1634Racine@1634Racine.pl> napisał(a):
w tej strukturze pliku zip: http://i.imgur.com/zCdyB34.png, z katalogiem
danych "salis v7_Data" o takiej zawartosci:
http://i.imgur.com/mcP7pWA.png - co jest playerem? "salis v7.exe"? Bo
tak to rozumialem.
Oczywiście. Playerem musi być coś wykonywalnego.
Wobec tego rozumialem, ze wystarczy podmienic "salis
v7.exe" w wersji dla 64bit na "salis v7.exe" w wersji 32bit i katalog
"salis v7_Data" zagra w xp32 tylko z tytulu podmiany playerow. Nie
jest tak?
Nie jestem specem od Unity, ale na logikę tak by było.
Inna sprawa jest skad wziac samemu wersje playera 32bit,
zachowujac dane="salis v7_Data". Stad skad pisales - z instalacji Unity?
Tak, podałem konkretną ścieżkę.
I: co ma tutaj do rzeczy"edytor projektow"...? czyli o co chodzi w tym
zdaniu: "to nie plik projektu, tylko wynikowy" - a wynikowy w jakim
sensie? w tym, że plik exe jest wynikowy? no jest.
Jest playerem
skompilowanym. Nawet przez mysl mi nie przeszlo, że cokolwiek w zip-ie
jest plikiem projektu, wrecz przeciwnie: dane to dane, a player, to
player, do tego juz skompilowany i tylko player - sądzilem - nalezy
podmienic.
No tak, player to player. Został skompilowany raz. Przeskanuj sobie go na
stronie virustotal.com i kliknij tam w kartę "Dodatkowe informacje".
Zobaczysz, że skanowali go inni ludzie. Ale pod jakimi nazwami? Znajdziesz
np. 3DTubeRacer.exe i CarRaceV120.exe. Czyli na tym playerze opierają się
m.in. gry. Na dokładnie tym samym pliku .exe. Unity generując dane wynikowe
dodaje player, ale nie tworzy za każdym razem nowego playera. Dlatego można
go podmienić.
Player zostawmy więc w spokoju. To o czy mówimy to fakt, że twórca projektu
w Unity pracuje z innymi plikami niż potem udostępnia. Na pewno kojarzysz
pliki pomocy CHM. Tworzy się je np. w programie HTML Help Workshop. W tym
programie pracujesz z plikami HTML i np. plikami graficznymi, do których się
ten HTML odwołuje. Twój projekt jest potem eksportowany/kompilowany do pliku
CHM. I te pliki CHM się potem otwiera w windowsowym "playerze" pomocy. Nie
te pliki HTML/GIF/JPG. Pomyśl też o Windows Movie Maker. Tworzysz film
korzystając z różnych materiałów źródłowych. Masz projekt, w którym są
zapisane parametry tych źródeł. Potem z tego powstaje plik WMV. Albo np.
edytujesz DOCX w Wordzie, eksportujesz do PDF i Wordem już tego PDF nie
otworzysz.
Dlaczego w ogole pojawia sie w rozmowie "edytor projektow"?
jak to jest?
Bo zacytowałeś takie słowa tej osoby, co podesłała Ci te pliki.
"tej kompilacji 64bit nie da się otworzyć nawet pod Unity. To nie plik
projektu tylko wynikowy".
--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
Uptime: 26 days, 1 hours, 32 minutes and 22 seconds
|