Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sun, 13 Dec 2015 05:36:23 +0100
Grzegorz Niemirowski w news:n4h632$3p2$1@node1.news.atman.pl
>> Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał(a):
>>> Nie. Poproś o prezentację w formacie niezależnym od systemu
>>> operacyjnego. Nikt nie będzie sobie specjalnie stawiał 64-bitowych
>>> Windows czy szukał działającej wersji WINE, jeśli stale pracuje w
>>> środowisku MacOSX czy linuksowym.
>> W idealnym świecie tak, ale na 99% takiej wersji nie dostanie. Tutaj
>> sytuacja jest o tyle dobra, że jest to aplikacja stworzona w Unity3D

czyli w idealnym swiecie jak powinna byc wykonana, żeby chodzila niezaleznie 
od OS?

btw:
z google rozumiem, że unity3d to rodzaj srodowiska, game engine, że w tym 
srod. tworzy sie takie aplikacje, ale tez zapewne trzeba miec to srodowisko 
zainstalowane w systemie, by je odtwarzac, niezaleznie od tego czy ma sie 
xp/w7 (32/64bit), linuks,macos. Tak jest?  Jesli tak, to kiepska sprawa, bo 
czy to kazdy ma unity zainstalowane? no, chyba, że rasowi gracze mają...

Czyli co?  co musze zainstalowac/miec w xp32, zeby wersje 32bit tej 
apl./prezentacji/gry  uruchomic? 


<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>