Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 13 Dec 2015 15:03:26 +0100
1634Racine <1634Racine@1634Racine.pl> napisał(a):
czyli w idealnym swiecie jak powinna byc wykonana, żeby chodzila
niezaleznie  od OS?

W czymś bardziej przenośnym, np. Flash. To już raczej pytanie do Andrzeja co miał na myśli.

btw:
z google rozumiem, że unity3d to rodzaj srodowiska, game engine, że w tym
srod. tworzy sie takie aplikacje, ale tez zapewne trzeba miec to
srodowisko  zainstalowane w systemie, by je odtwarzac, niezaleznie od
tego czy ma sie  xp/w7 (32/64bit), linuks,macos. Tak jest?  Jesli tak,
to kiepska sprawa, bo  czy to kazdy ma unity zainstalowane? no, chyba,
że rasowi gracze mają...
Czyli co?  co musze zainstalowac/miec w xp32, zeby wersje 32bit tej
apl./prezentacji/gry  uruchomic?

To środowisko służy do tworzenia gier itp. Nie potrzebujesz go instalować, bo potrzebujesz tylko odtwarzacz. I dostałeś go, ale niestety udostępniono Ci odtwarzacz 64-bitowy a nie 32-bitowy. Więc po prostu poproś autora o wersję 32-bitową. Jakby nie chciał/nie mógł Ci udostępnić, to 32-bitowy odtwarzacz możesz sobie sam załatwić instalując Unity.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
Uptime: 24 days, 20 hours, 42 minutes and 23 seconds

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>