Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 12 Dec 2015 14:05:40 +0100
Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał(a):
Nie. Poproś o prezentację w formacie niezależnym od systemu operacyjnego.
Nikt nie będzie sobie specjalnie stawiał 64-bitowych Windows czy szukał
działającej wersji WINE, jeśli stale pracuje w środowisku MacOSX czy
linuksowym.

W idealnym świecie tak, ale na 99% takiej wersji nie dostanie. Tutaj sytuacja jest o tyle dobra, że jest to aplikacja stworzona w Unity3D i jeśli nawet autor nie udostępni wersji x86, to odpowiedni player można zdobyć instalując sobie Unity u siebie i biorąc binarki z katalogu C:\Program Files\Unity\Editor\Data\PlaybackEngines\WindowsStandaloneSupport\Variations\win32_nondevelopment_mono.

Przy okazji zastanów się, czy używanie 32-bitowych Windows 10 powinno być
zabronione?

Czy ktoś czegoś zabrania?

Przecież 64-bitowy program tam też się nie uruchomi.

Więc powinno być odradzane.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
Uptime: 23 days, 19 hours, 4 minutes and 21 seconds

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>