Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 13 Dec 2015 14:54:27 +0100
1634Racine <1634Racine@1634Racine.pl> napisał(a):
W idealnym świecie tak, ale na 99% takiej wersji nie dostanie. Tutaj
sytuacja jest o tyle dobra, że jest to aplikacja stworzona w Unity3D i
jeśli  nawet autor nie udostępni wersji x86, to odpowiedni player
można zdobyć  instalując sobie Unity u siebie i biorąc binarki z
katalogu C:\Program
Files\Unity\Editor\Data\PlaybackEngines\WindowsStand
aloneSupport\Variations\win32_nondevelopment_mono.
1. piszesz o mozliwosci dla posiadaczy systemowo czegokolwiek, byle 64
bit?

Piszę, że udostępniono Ci dane oraz 64-bitowy odtwarzacz. Skoro masz system 32-bitowy, to piszę skąd pozyskać odtwarzacz 32-bitowy. Chyba że oczywiście autor sam może Ci podesłać. Ale jak nie, to możesz wziąć pliki z instalki Unity.

2.  zalozmy, że mam do sciagniecia wetransferowego wersje 32bit. Co jest
mi potrzebne dla uruchomienia tego cuda na xp 32bit? specjalne
"srodowisko"? cos kole tego...? -> https://unity3d.com/webplayer

Jak masz wersję 32-bitową to nic nie potrzebujesz. Normalnie uruchamiasz .exe.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
Uptime: 24 days, 20 hours, 39 minutes and 43 seconds

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>