Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Fri, 7 Aug 2015 20:53:38 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą szemrany
naskrobał(a):

> Potem niestety musisz zainstalować najpierw Win7, ale to 10 minut, i z
> niego odpalasz instalator Win10,

A w przeciwnym wypadku zapłać w sklepie M$ 1199 zł za nową aktywacje.

Miałem dziś taki przypadek.
Komputer z W7 ładnie skonfigurowany. Klient zaktualizował sobie do W10, ale
nie działał mu jakiś nietypowy program do fakturowania, wlekł się ten
program jeszcze od W98 z jakimiś niewielkimi zmianami przystosowującymi do
pracy w nowym środowisku. Na w10 odmówił kategorycznie pracy, programista
czy kto tam siedział po drugiej stronie słuchawki potwierdził że nie będzie
to działało na W10 i w zamian proponuje zakup innego programu ich firmy.
Oczywiście ten już będzie pracował no i jako długoletniemu klientowi
udzieli extra zniżki. Mój klient zapalił sie do tego pomysłu i zachciało mu
sie czystego W10.
Mając na uwadze wszystkie zapowiedzi że po aktualizacji z W7 do W10 będzie
możliwość późniejszej czystej instalacji, wywaliłem wszystko z dysku,
zainstalowałem system na nowo i niestety po zalogowaniu na konto M$
aktywacja nie pojawiła się, pojawił się za to błąd, o ile pamięć mnie nie
myli C004C003. No i nie wiem co dalej z tym fantem będzie. Oczywiście M$
zaproponował kupno nowego klucza za drobną opłatą 1199 zeteł polskich.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł nocą przez las i nagle zobaczył na gałęzi parę świecących