Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sat, 8 Aug 2015 06:19:51 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Czarek
naskrobał(a):

> Nie, z poziomu wcześniejszego systemu instalujesz jako uaktualnienie i
> musisz przejść pozytywnie aktywacje, inaczej czysta późniejsza
> instalacja nie zakończy się aktywacja.

Upgrade z W7 do W10 przeszło poprawna aktywację bez ingerencji
uzyszkodnika. Sam to sprawdzałem przed instalacją czystej kopii W10.
Dlatego nie rozumiem skąd teraz problemy.

> Na tym samym sprzęcie (+ na tej samej licencji systemu) *aktualizacje* z
> Win 7/8.1 będziesz mógł przeprowadzić nawet gdy minie rok od ukazania
> się Win 10 po warunkiem, że pierwsza *aktualizacja* odbyła się w trakcie
> tego pierwszego roku.
No to jak na razie ten system IMHO leży i kwiczy u M$.

--
...::: WISKOLER :::...
Misie powróciły do domu.