Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Fri, 7 Aug 2015 20:06:46 +0200
On Fri, 07 Aug 2015 19:53:34 +0200, atm wrote:

> Ja z W7 zrobilem tak, ze zainstalowalem system, wszystkie sterowniki,
> programy. Calosc skonfigurowalem i zrobilem z tego obraz dysku. W razie
> wiekszych klopotow przywrocilbym ten obraz, co drastycznie zmniejszyloby
> ilosc pracy.

Ale niekoniecznie właśnie, bo miałbym tam aplikacje (i sam system) w
wersjach sprzed wielu lat oraz zero ustawień konfiguracyjnych jakie przez
te lata poczyniłem. Zatem trochę by to przyspieszyło, ale oceniam to na 20%
całości, zatem.. gra nie warta świeczki. Już to kiedyś za czasów XP
przerabiałem. Co prawda kopie partycji mam, nawet 3 z każdego miesiąca, ale
...to tylko doraźnie na wypadek padu dysku.

> Byloby super; gdy bede mial wiecej czasu byc moze zaistaluje W10,
> przetestuje z moimi kluczowymi aplikacjami. W razie czego wroce do
> wspomianej wyzej kopii W7.

Zrób test na innym dysku, odłącz systemowy i podłacz jakiś tymczasowy, tam
zainstaluj Win10. Tak właśnie zrobiłem, stary dysk jest odpięty a nowy w
trakcie wakacyjnego doprowadzania maszyny do pełnej funkcjonalności.
btw gdybyś tak chciał robić to nie czekaj aż MS Ci litościwie da obraz
systemu tylko go sam pobierz:

https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10

Potem niestety musisz zainstalować najpierw Win7, ale to 10 minut, i z
niego odpalasz instalator Win10, wybierasz opcję skasowania wszystkiego i
masz czyściutki Win10. Czas łączny wykonania na dysku SSD to 30 minut.

--
howgh
szemrany