Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Fri, 7 Aug 2015 20:57:31 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Piotr B.
(pb2004) naskrobał(a):

> Może zacznij od odinstalowania oprogramowania rootkitopodobnego(poziom
> ingerencji w system) czyli Kasperskiego (upewnij się że po tej operacji nie
> działają w systemie żadne jego sterowniki).
Nie wiem czemu masz uprzedzenia do tego programu, ja z niego jestem
zadowolony, kilka osób którym go zaproponowałem również korzystają i nie
narzekają.

> Szkoda że nie zrobiłeś tego
> przed upgradem. Wtedy dopiero gruntownie sprawdź co działa a co nie i
> ewentualnie napisz jakie są błędy. Co do Vmware to tego typu oprogramowanie
> musi obsługiwać system hosta. Upewnij się że twoja wersja jest zgodna z W10.
> Dopiero gdy rozwiążesz problemy ewentualnie zreinstaluj rootkita. ;-)
Vmware to 11 i wedle opisu na stronie producenta przygotowana na W10.
Problem raczej w usłudze Instalatora Windows do której odwołuje się
instalator Zarówno GG, Skype jak i Vmware. Napewno poprawna instalacja lub
instalacja naprawcza przywróciłaby te programy do życia.
Ja dziś jeszcze wracam do W7.

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł nocą przez las i nagle zobaczył na gałęzi parę świecących