Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy
From: "Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sat, 8 Aug 2015 11:14:32 +0200
Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9d5gmjgkg45e$.1wxw3rpsa2e7n.dlg@40tude.net...
Mając na uwadze wszystkie zapowiedzi że po aktualizacji z W7 do W10 będzie
możliwość późniejszej czystej instalacji, wywaliłem wszystko z dysku,
zainstalowałem system na nowo i niestety po zalogowaniu na konto M$
aktywacja nie pojawiła się, pojawił się za to błąd, o ile pamięć mnie nie
myli C004C003. No i nie wiem co dalej z tym fantem będzie. Oczywiście M$
zaproponował kupno nowego klucza za drobną opłatą 1199 zeteł polskich.

Po co takie kombinacje z wywalaniem wszystkiego z dysku? Wystarczyło zrobić reset (opcja dostępna od czasu W8 w Ustawieniach). Według tego wątku[1] masz dwa wyjścia. Zainstalować Windows 7, aktywować go i ponownie przeprowadzisz upgrade do Windows 10 albo możesz czekać bo możliwe że z czasem sytuacja się rozwiąże sama. Pierwsza opcja jest bardziej pewna.

1. http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-windows_install/windows-10-activation-error-0xc004c003/2a9aead7-a9f9-4612-9b6b-f21842884ec4

--
Piotr Borkowski