Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Fri, 7 Aug 2015 18:39:11 +0200
On Fri, 07 Aug 2015 17:07:30 +0200, atm wrote:

> Hmmm, jesli kwitnie od miesiac na belce ikonka informujaca mnie o
> mozliwosci zapisania sie na pobranie i zainstalowanie W10. Pozniej zas
> ta sama ikonka informuje mnie, ze W10 jest juz dostepny. Dalej, po
> kliknieciu na ta ikonke pojawia sie okno informujace o pobieraniu W10 a
> po kliknieciu guzika "szczegoly" znajdujacego sie w tymze oknie update
> sie wywala no to ja nie wiem co to jest. Wydawalo mi sie, ze ma toto
> zwiazek z W10 ale pewnie nie... Pewnie jakas nowa gra MS ;]

Wiesz o czym mowa, a nakręcasz tę spiralę ;-)

> Zgadza sie, to jeszcze nie W10 ale jesli tak wyglada przywitanie to nie
> wzbudza zaufania.

We mnie właśnie wzbudziło, liczby wdrożeń zrobiły wrażenie, pojedyncze
nieudane egzemplarze nie świadczą o złym rozwiązaniu, skoro w przypadku
milionów się udało to chyba oczywiste, że diabeł tkwi w jakimś szczególe
Twojego systemu, a nie błędzie aktualizacji.

> Z czasem sie przesiade, poki co nie mam zadnej marchewki lub kija ktory
> by mnie do przesiadki ponaglal. Nowosci, ktore sie pojawily nie sa mi
> potrzebne,

Jeśli tak to oczywiście nie ma się co spieszyć, pierwszy rok będzie jednym
wielkim patchowaniem i warto go przeczekać. Mnie akurat zmusił stary,
zamulony Win7, który żył od 2010 bez reinstalacji i przeżył wymianę płyty
głównej. Był już naprawdę mocno zmęczony i potrzebny był refresh. A
instalowanie teraz Win7 byłoby po prostu niemądre, szczególnie chodzi mi
kupę roboty z instalowaniem softu na system, mam tego naprawdę dużo.

> Moj komp ma juz dobre 5 lat, nadal jest mocny ale problemem zaczynaja
> sie sterowniki. Pod W8/8.1 byl problem ze sterownikiem kontrolera SATA,
> obawiam sie, ze tutaj moze byc podobnie. No nic pozywiom uwidzim.

Ze sterownikami jest imho lepiej niż w Win7. MS się chyba postarał i
nakłonił wiele firm do wypuszczenia aktulizacji driverów.

--
howgh
szemrany