Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Fri, 7 Aug 2015 21:19:29 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą szemrany
naskrobał(a):

> Ok, ale nie widzę tu nigdzie punktu: "wykonałem update z Win7 do Win10".
> Jeśli zainstalowałeś _od razu_ Win10 na czysto, bez updatu z Win7 to ...tak
> się nie da.

Klient zrobił update w W7 do W10 we własnym zakresie. Ja mu tylko
podrzuciłem plik do ściągnięcia i przejścia ręcznej aktualzacji z linku
https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10
Jednocześnie założył sobie konto na serwerach M$, czyli po czystej
instalacji powinno przwrócić klucz z W7. A może ja sie mylę? Może to
własnie w tym instalatorze działającym z W7 trzeba zaznaczyć że to ma być
czysta instalacja z wywaleniem wszystkich plików? No a co w takim razie jak
się coś bardziej posypie w W10 i przyjdzie konieczność instalacji a już
minie okres tego roku jak M$ zapowiada że tylko wtedy będzie możliwość
darmowej aktualizacji?
--
...:::WISKOLER:::...
Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz je przechytrzył. Uciekł