Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy
From: atm <_@vp.pl>
Date: Fri, 07 Aug 2015 19:53:34 +0200

Jeśli tak to oczywiście nie ma się co spieszyć, pierwszy rok będzie jednym
wielkim patchowaniem i warto go przeczekać. Mnie akurat zmusił stary,
zamulony Win7, który żył od 2010 bez reinstalacji i przeżył wymianę płyty
głównej. Był już naprawdę mocno zmęczony i potrzebny był refresh. A
instalowanie teraz Win7 byłoby po prostu niemądre, szczególnie chodzi mi
kupę roboty z instalowaniem softu na system, mam tego naprawdę dużo.

Ja z W7 zrobilem tak, ze zainstalowalem system, wszystkie sterowniki, programy. Calosc skonfigurowalem i zrobilem z tego obraz dysku. W razie wiekszych klopotow przywrocilbym ten obraz, co drastycznie zmniejszyloby ilosc pracy.

Moj komp ma juz dobre 5 lat, nadal jest mocny ale problemem zaczynaja
sie sterowniki. Pod W8/8.1 byl problem ze sterownikiem kontrolera SATA,
obawiam sie, ze tutaj moze byc podobnie. No nic pozywiom uwidzim.

Ze sterownikami jest imho lepiej niż w Win7. MS się chyba postarał i
nakłonił wiele firm do wypuszczenia aktulizacji driverów.

Byloby super; gdy bede mial wiecej czasu byc moze zaistaluje W10, przetestuje z moimi kluczowymi aplikacjami. W razie czego wroce do wspomianej wyzej kopii W7.