Re: [WINNT] svchost.exe - dziwne zachowanie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] svchost.exe - dziwne zachowanie
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 13 Jul 2015 05:12:48 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2015 13:52:52 UTC+2 użytkownik john Stuntman
napisał:

> sam jakos nie zauwazylem specjalnego znaczenia tej defragmentacji - przede
> wszystkim komp nie powinien uzywac za duzo dysku hdd w ogole, kiedy niby ta
> defragmentacja ma miec takie znaczenie? jak sie oglada film na youtube? jak
> sie wczytuje system?
>
> czaem komp musi wczytac jakies pliki z dysku ale to trudno i trzeba to
> przezyc, raczej nalezy uwazac by nie robic tego za czesto (dlatego hibernacja
> jest dobra oszczedza wlaczania i wylaczania tych samych programow dziesiatki
> razy) warto tez miec wiekszy ram bo
> cahce dyskowe to super sprawa,

> [...]

i dwadziescia minut z sieci ;c
(ps te 20 sekund na 1 GB top mzoe nawet troche za optymistycznie, filmy sa co
prawda streamowane przy otwieraniu, podobnie kilkugigabajtowe gry nie wczytuja
sie cale na raz - ale nalezy pamietac ze to sa kobyly ktorych wczytanie
normalnie jest z natury rzeczy slamazarnym zadaniem na grube dziesiatki sekund)
(szczescie jest cache dyskowe)