Re: [WINNT] svchost.exe - dziwne zachowanie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] svchost.exe - dziwne zachowanie
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 13 Jul 2015 04:35:21 -0700 (PDT)
jak cos zurzywa pamiec to process explorer pokazuje co i ile .. czyź nie?

co do zwolnienia to czywiscie ze jet to swapowanie.. normalny objaw, u mnie jak
cos swapuje to ogolnie killuje to co zrzarlo paiec bo samo sie raczej nie
odswapuje, swpowanie to shit ale zabezpiecza komp przed wogole niedzialaniam ;C
U mnie na kompach z 4 GB ram nie zauwazylem swapowania wogole (*) ale kiedys na
p4 z 512 MB ramu to byla norma, glownie opera
wyswapowywala ten ram

tak ze da sie zobaczyc ile wogole pamieci jest
zajete a nie da sie zobaczyc ktory proces?

((*) tj zauwazam swapowanie na wszelki wypadek np nieuzywanych zakladek w
operze ale nie ma
tego swapowania na rzadanie przy otwieraniu nowych zadań)