Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 12 Jul 2015 08:54:30 -0700 (PDT)
przede wszystkim jak nie ma polaczenia do netu to ja bym wylaczyl te
aktualizacje bo win jest glupi moze probowac je instalowac pozniej wycofywac i
tak w kolko (jak ma ustawione np pobieraj aktualizacje w czwartki czy cos
takiego)
jak sie to wylczyc to trzebe jeszcze ew poczekac az to wycofa ale pozniej
bedzie ok

no i uzywac hibernacji a nie wylaczania
(jak hibernacja jest niedostepna do wyboru to i ile pamietam da sie ja wlaczyc
w ustawianiach wygladu pulpitu tam obok ustawiania wygaszacza ekranu,
zarzadzanie energia -> włacz hibernacje, hibernacja dehibernacja dziala 2 - 3
razy szybciej i jak dla mnie dziala super)