Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 12 Jul 2015 17:26:59 +0200
kompa. ogólnie - masakra.

to to jest akurat proste, musisz wylaczyc aktualizacje (ustawienia - pobieranie
aktualizacji - wyłacz) i nie bedzie tak robic

pozatym jesli muli to cos jest pewnie nawłaczane musisz cos powylaczac tyle ze
widac ze nie masz wiekszego pojecia, daj jakiemus chocby 15-latkowi ktory sie
troche zna na obsludze kompa
nie mam doswiadczenia z windowsem. z komputerami - mam.
kolejne uruchomienie po instalacji jakiegoś programu.
"narzędzie sprawdza czy wszystko jest w porządku"
JEst w porządku, co ma niebyć.
kolejny start po "narzędziu" - "jeden z dysków wymaga sprawdzenia spójności....." - no szlag mnie trafi. partycja dell - 104mega. partycja recovery - 16 giga. partycja OS - reszta. do działania kompa 3 partycje? Po kija jest partycja dell - tylko 100 mega? Czy można ją jak i recovery przenieść na pendriva, usunąć bezpiecznie?

uruchamianie systemu tak okolo minuta to mz w miare norma, pomaga na to
hibernowanie
tak, wiem, ale ja chce go optymalizować, albo znaleźć program (może od della?) który tak spowalnia system.... Oczywiście manager urządzeń nie wskazuje niczego co zużywa procenty cpu