Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 12 Jul 2015 07:57:04 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 12 lipca 2015 16:35:17 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> witam
> kupiłem laptopa i3/4giga ramu/320 dysku i.... win7. Poprzedni właściciel
> zrobił format i odtworzył system z partycji recovery. Komputer muli
> niemiłosiernie. uruchamia się 2 minuty. co któreś załączenie lub
> wyłączenie (niema wcale netu) windows cośtam instaluje i mam nie
> wyłączać kompa. potem następuje czyszczenie i też mam nie wyłączać
> kompa. ogólnie - masakra.

to to jest akurat proste, musisz wylaczyc aktualizacje (ustawienia - pobieranie
aktualizacji - wyłacz) i nie bedzie tak robic

pozatym jesli muli to cos jest pewnie nawłaczane musisz cos powylaczac tyle ze
widac ze nie masz wiekszego pojecia, daj jakiemus chocby 15-latkowi ktory sie
troche zna na obsludze kompa

uruchamianie systemu tak okolo minuta to mz w miare norma, pomaga na to
hibernowanie

dwa narzedzia do odciazania kompa to manadżer zadań/process explorer i
przystawka czy tam program msconfig
ale nie wylacza sie tam wszystkiego tylko rozne poboczne programy po takiej
operacji komp powinien dzialac w miare okay