Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 12 Jul 2015 08:43:31 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 12 lipca 2015 17:27:00 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> nie mam doswiadczenia z windowsem. z komputerami - mam.
> kolejne uruchomienie po instalacji jakiegoś programu.
> "narzędzie sprawdza czy wszystko jest w porządku"
> JEst w porządku, co ma niebyć.
> kolejny start po "narzędziu" - "jeden z dysków wymaga sprawdzenia
> spójności....." - no szlag mnie trafi.
> partycja dell - 104mega. partycja recovery - 16 giga. partycja OS -
> reszta. do działania kompa 3 partycje? Po kija jest partycja dell -
> tylko 100 mega? Czy można ją jak i recovery przenieść na pendriva,
> usunąć bezpiecznie?

> [...]

ja bym nie grzebal z partycjami bo to dodatkowa robota lepiej obejrzec film
komp jest do zuywania a nie wiecznego grzebania

 jak jakies bledy sa na dysku to niech program sprawdzi do konca i naprawi
jesli moze

zeby zwalnialo nie koniecznie musi zuzywac cpu moze zuywac np ram przez co komp
zwalnia bardzo bo system swapuje ram na dysk - nalezy skilowac nieporzebne
programy i odlaczyc je w autostarcie (np narzedzie "msconfig")

zebys ie dlugo nie uruchamial nalezy odlaczyc niepotrzebne programy (glownie to
co ma zostac to uslugi microsoftu, realnie uzywane programy i z najwyzej 5
takich rzeczy jak jakis proces/usluga od dziwieku grafy czy od modemu/karty do
netu.. reszte syfow nawet te od apple czy suna ja wywalem) i to ogolnie
wszystko po tym powinno dzialac ok