Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 12 Jul 2015 08:46:45 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 12 lipca 2015 17:37:13 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> uruchamiam ze stoperem
>

> ekran z rozmytym oknem po ok 3 sek.
> niebieski ekran z kółkiem
> strzałka
> kółko
> zapraszamy(długo)
> czarny ekran
> strzałka z kółkiem
> 3:20 pojawia się pulpit, nie ruchawy
> Strzałka z kółkiem na pulpicie i melodyjka
> strzałka z kółkiem
> 4:22 - strzałka bez kółka system gotowy do pracy
> HURAAAAA
>
> opcja nr2
>
> logo mint.....
> [...]

powinno sie chyba dac podejrzec co tam pracuje w trakcie tych dlugich rozruchów
trzeba temu dac sie zrobic albo to wywalic, nie wiem co to moze byc jakby to
byl moj komp to bym sobie naprawil, nie ejst to powod do jakiejs strasznej
paniki - pewnie w najgorszym razie mozesz isc do jakiegos sklepiku z uzywanymi
kompami (duzo takich jest i koles ci to naprawi w 15 minut za 15 złotych)