Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi
From: "Kacper" <.@.pl>
Date: Sat, 11 Jul 2015 17:06:31 +0200
Użytkownik "Robert Winkler" <noone@nowhere.org> napisał

Licencja OEM nie jest przeznaczona na rynek konsumencki.
Byłem pewny, że dotąd zawsze gdy kupowałem komputer
z systemem operacyjnym (nie chodzi o system preinstalowany)
to zawsze był on właśnie OEM lub z licencją OEM.
No, ale to przeszłość.

Czy z tego co napisałeś mam rozumieć, że jeśli za jakiś czas
kupię nowy komputer stacjonarny z licencją na Win 10, to
będzie to z definicji wersja BOX, bo OEM to nie może być?

Darmowe uaktualnienie Windows 8 do wersji 8.1 nie znosiło
przywilejów jako dawała Personal Use License.
Nie mogę teraz tego znaleźć, ale czytałem coś dokładnie przeciwnego.
Może użyty przez Ciebie czas przeszły oznacza, że tak było, a teraz
już tak nie jest.

Ja też nie chcę rozpoczynać "świętej wojny", bo to i tak do niczego
nie prowadzi. Nie wiem tylko jak "biedny", "szary" użytkownik
ma się zabezpieczyć przed ewentualną odpowiedzialnością, bo jak
widać przepisy można interpretować tak i przeciwnie, a zwykłego
użytkownika nie stać na dobrego prawnika.

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi.

Kacper