Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi
From: "Kacper" <.@.pl>
Date: Sun, 12 Jul 2015 18:14:48 +0200
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał

Jeśli ktoś zna aktualny adres (nie Torrent), spod którego można
teraz ściągnąć Windows 10 Enterprise Technical Preview
9926 (x86) w wersji polskiej lub angielskiej, to bardzo proszę
o podanie takiego adresu.

Poszukaj tu:
http://winclub.pl/forum/94-windows-10/

Bardzo Ci dziękuję.
Ze względu na informacje od Kol. Roberta Winklera,
zarzuciłem pomysł ściągnięcia i zainstalowania wersji
Enterprise (przynajmniej na razie), natomiast chciałem
zobaczyć co na podanym przez Ciebie forum jest na temat
wersji Pro.

I tak, w wątkach:
PL_windows_10_pro_10166_32bit/64bit_dvd
oraz
PL_windows_10_pro_10162_32bit/64bit_dvd
są podane linki do ISO 32bitPL oraz wartości CRC32,
MD5 i SHA-1, takie same dla 10162 i 10166.
Nigdzie w obu tych wątkach nie ma nazwy "Inside".
Kol. Robert Winkler napisał przedwczoraj, że sprawdził
i ostatnia wersja nie-Inside pochodzi ze stycznia 2015
i ma numer 9926.

I tu nasuwają mi się pytania, na które odpowiedzi mogą być
także istotne w przyszłości:
1)Jak można rozróżnić czy dana wersja jest Inside czy nie, gdy
ani w jej nazwie ani w adresie nie występuje słowo "Inside"?
2)Co by się stało gdybym wersję Inside próbował zainstalować
bez wcześniejszego zapisania się do programu Inside?
3)Gdzie i jak mam zastosować podawane przy każdym adresie
wartości CRC32, MD5 i SHA-1? W Google nie znalazłem
odpowiedzi na to pytanie.
Podczas mojej instalacji wersji Pro 9926 nie zostałem zapytany
nawet o kod produktu.

Kacper