Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi
From: "Kacper" <.@.pl>
Date: Sat, 11 Jul 2015 18:47:23 +0200
Przeglądałem ceny Windows 8.

Sprzedawcy tak piszą jakby sprzedawane przez nich systemy
były równocześnie 32-bitowe i 64 bitowe.
Czy na kupionym DVD są obie wersje, a wybór następuje
na etapie instalacji, czy zdecydować trzeba przy zakupie?
Jest to dla mnie ważne, bo moje obecne 2 komputery są oba
32-bitowe i gdybym teraz musiał zdecydować jaką wersję
Windows 8 kupić, to albo w przypadku zakupu 32-bitowego
systemu, po zakupie nowego 64-bitowego komputera używanie
systemu 32-bitowego byłoby bez sensu, albo w przypadku
zakupu teraz 64-bitowego systemu nie mógłbym go zainstalować
na żadnym z moich obecnych komputerów.

Kacper