Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi
From: "Kacper" <.@.pl>
Date: Sat, 11 Jul 2015 19:24:42 +0200
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał

Jest to dla mnie ważne, bo moje obecne 2 komputery są oba
32-bitowe

Jesteś pewny? To takie starocie? Podaj konfigurację.

Jestem pewien. Stacjonarny jest stary, a przy laptopie decydowała
cena.
To jest m.in. powód dla którego chcę kupić w niedalekiej przyszłości
nowy komputer.
Mam tu jednak dylemat, bo wolałbym dobrze wyposażonego
laptopa, ale takowy jest dużo droższy niż jego odpowiednik
stacjonarny. Ponadto dobrze wyposażony laptop jest z reguły
cięższy, a to też jest istotne.

Kacper