Re: [WINNT] Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi
From: "Kacper" <.@.pl>
Date: Fri, 10 Jul 2015 18:45:49 +0200
Nie potrzebujesz loginu żeby przeglądać zawartość tego repozytorium.
Możesz wówczas ustalić jaki skrót SHA1 ma dana instalka
i poszukać pliku w innym miejscu.

Rozumiem, że wpisując w Google wartość SHA1 odczytaną z podanej
przez Ciebie strony znajdę skąd będę mógł ściągnąć .iso dla Win 10
Enterprise Technical Preview (32 bit).

Po pierwsze musiałem się zalogować na podanej przez Ciebie stronie.
Bez tego nie było żadnego przejścia dalej.
Niestety, nie udało mi się znaleźć strony, z której mógłbym praktycznie
ściągnąć odpowiedni plik .iso, ani szukając w Google pliku iso o danej
nazwie, ani szukając w Google przez podanie odpowiedniego SHA1.
Szukałem zarówno wersji angielskiej, jak i polskiej.
Torrenta nie używam.
Na razie musi mi wystarczyć wersja Pro, którą mam zainstalowaną.
Ściągnąłem ją około 3 miesiące temu, już nie pamiętam jak na nią
trafiłem, ale wygląda na to, że miałem dużo szczęścia.

Kacper