Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Sat, 11 Jul 2015 12:01:38 +0200

Cieszę się, że wtedy ściągnąłem chociaż wersję Pro, ale jak już
pisałem pozostawia ona wiele do życzenia, więc chciałbym
spróbować wersję Enterprise. Jeszcze nie wiem co w przyszłości
kupię. Nie mam ani licencji na Win 7, ani na Win 8.1, więc na
darmowe Win 10 nie mam co liczyć.

Pamiętaj, że systemy wersji Enterprise
nie są dostępne w otwartej sprzedaży, nie kupisz go w sklepie.
Tylko klienci mający umowy grupowe
mogą używać wersji Enterprise i to tylko na maszynach,
dla których kupili Software Assurance.
Nie ma sensu w warunkach domowych testować tej wersji
bo i tak nigdy nie będziesz mógł jej legalnie używać.
Instalacja jej ma sens tylko jeśli przygotowujesz się
do egzaminów na certyfikat Microsoftu.
Nie ma wersji finalnej Windows 10
nie ma jeszcze certyfikatów,
nie ma więc sensu instalować tej wersji w domu.

Zastanawiasz się, czy nie kupisz w przyszłości 10-ki.
Powiem ci, znana jest już cena tej wersji.
Windows 10 Home będzie kosztował €135
a Windows 10 Pro to wydatek €199.
Dodaj do tego cło, VAT i marże sprzedawcy
a cena zrobi się ciekawa :-)

/Robert