Re: [WINNT] Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi
From: "Kacper" <.@.pl>
Date: Fri, 10 Jul 2015 16:25:42 +0200

Użytkownik "Robert Winkler" <noone@nowhere.org> napisał

Gdy kupi się Visual Studio z Subskrypcją MSDN
( czyli za jakieś 5.5 tyś zł )
to dostaje się dostęp do strony
https://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/downloads
Po zalogowaniu się, uzyskuje się możliwość
pobrania bardzo wielu różnych wersji systemu,
oraz innych produktów microsoftu.

Nie potrzebujesz loginu żeby przeglądać zawartość tego repozytorium.
Możesz wówczas ustalić jaki skrót SHA1 ma dana instalka
i poszukać pliku w innym miejscu.

Bardzo dziękuję. Właśnie zastanawiałem się do czego służy wartość
skrótu SHA-1, a także klucz produktu (w tym wypadku).
Podczas wypalania nie musiałem nic podawać, w tym nie musiałem
podać SHA-1, a podczas instalacji nie byłem pytany o klucz produktu.

Rozumiem, że wpisując w Google wartość SHA1 odczytaną z podanej
przez Ciebie strony znajdę skąd będę mógł ściągnąć .iso dla Win 10
Enterprise Technical Preview (32 bit).

Jeszcze raz dziękuję.

Kacper