Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 Techncal Preview - było:Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Sun, 12 Jul 2015 18:45:34 +0200

W dniu 12.07.2015 o 18:41, Kacper pisze:
3)Gdzie i jak mam zastosować podawane przy każdym adresie
wartości CRC32, MD5 i SHA-1? W Google nie znalazłem
odpowiedzi na to pytanie.

Nie żartuj, że nie znalazłeś wyjaśnienia
Przykładowa z tysięcy stron na ten temat:
http://traxter-online.net/obliczanie-sum-kontrolnych/

Nie chodziło mi o to, że nie ma wyjaśnień tych wartości
w ogóle, ale że nie ma informacji gdzie je zastosować
przy instalacji Windows 10. Ani przy tworzeniu płyty
DVD, ani przy instalowaniu nie są one potrzebne.

Napisałem wcześniej do czego są potrzebne i nikt w tym wątku nie napisał, że są potrzebne przy instalacji systemu lub tworzeniu płyty.

--
Czarek