Re: [WINNT] Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Fri, 10 Jul 2015 16:12:33 +0200
W dniu 2015-07-10 o 15:36, Kacper pisze:

Użytkownik "Robert Winkler" <noone@nowhere.org> napisał

ostatnia dostępna wersja to
Windows 10 Enterprise Technical Preview 9926
z 23-go stycznia 2015

Mam jeszcze jedną prośbę do Ciebie, mam nadzieję ostatnią.
Czy wiesz może skąd tę powyższą wersję Enterprise Technical
można ściągnąć?

Gdy kupi się Visual Studio z Subskrypcją MSDN
( czyli za jakieś 5.5 tyś zł )
to dostaje się dostęp do strony
https://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/downloads
Po zalogowaniu się, uzyskuje się możliwość
pobrania bardzo wielu różnych wersji systemu,
oraz innych produktów microsoftu.

Nie potrzebujesz loginu żeby przeglądać zawartość tego repozytorium.
Możesz wówczas ustalić jaki skrót SHA1 ma dana instalka
i poszukać pliku w innym miejscu.

/Robert