Re: [WINNT] Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi
From: "Kacper" <.@.pl>
Date: Fri, 10 Jul 2015 14:54:14 +0200
Użytkownik "Robert Winkler" <noone@nowhere.org> napisał

Znalazłem jeszcze stronę http://microsoft-news.com/download-windows-10-b.
Nie udaje mi się jednak skorzystać z podanego na niej linku:
Download link: Download Windows 10 build 10041 ISO image

Pierwszy akapit strony:

"Yesterday, Microsoft released Windows 10 Technical Preview Build 10041 to _Windows_ _Insiders_"

Build 10041 dostępny na tej stronie to też wersja dla Insiderów.
To samo dotyczy linków na http://answers.microsoft.com z różnymi wersjami językowymi.
Wszystkie one pochodzą z Windows Update
i zostały przechwycone na komputerze
na którym działała wersja dla Insiderów.
Masz rację, nie zauważyłem tego zdania. Koncentrowałem się na tym
czy w nazwie jest Insider czy nie.

Trzeba więc poczekać na oficjalną premiere,
wówczas w TechNet Evaluation Center
powinien pojawić się oficjalny trial.
Na razie jest tam tylko Windows 10 Enterprise Insider Preview
https://www.microsoft.com/en-us/evalcenter/evaluate-windows-enterprise-insider-preview
Będę zaglądać na tę stronę.

Tymczasem chyba poszukam i ściągnę podaną przez Ciebie:
ostatnia dostępna wersja to
Windows 10 Enterprise Technical Preview 9926
z 23-go stycznia 2015
Może będzie z nią mniej kłopotów niż z zainstalowaną przeze mnie
wersją Pro.
Dobrze, że chociaż dzięki informacji od Ciebie wiem jak wywołać
"stare menu".

Kacper