Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 6 Oct 2014 15:04:54 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:1v8jb2q25kobo$.13tfbn0c0a85m$.dlg@40tude.net...
Aaa, bo ty zapewne miałeś na myśli newsy. Ja Opery do tego nie używam. U

Tak, o newsy chodzi. Do maili chciałem używać programu Kaufman Mail Warrior, ale niestety, ma na sztywno zaszyte "nieprawomyślne" kodowanie. I pliterkami sadzi krzaczki.

mnie od lat rządzi trójca - do maili Opera, do newsów 40Tude, do binarek
Grabit.  Z tym ze Grabita daaawno nie użyłem a w miedzyczasie przesiadłem

Gdyby nie jego (GrabIt) usterki... Kłopoty z buforowaniem, czasem gubi wiadomości, albo wręcz, kaszani, do tego stopnia, że korekcja nie daje rady. Sporadycznie, przeciążony popada w wieczną zmarzlinę i tylko chamski restart daje szansę dokończyć zadanie.

sie z XP na Minta i nawet nie wiem czy Grabit by zadziałał albo czy jest
linuksowy odpowiednik.

Pójdzie pod WINE, przynajmniej tak na stronie zeznaje autor programu, nie sprawdzałem osobiście. Muszę to sprawdzić, bo być może na dużej maszynie zahula mi jakiś UNIX z WINE na pokładzie, upewnię się, czy windziane problemy wystąpią pod WINE, czy pójdzie jednak żwawiej.
Konkretny system wybiorę jeszcze.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.