Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 7 Oct 2014 10:43:37 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości 16mc5vvevwh38.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:16mc5vvevwh38.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Także nie zarzucam jej winy, a jedynie to stwierdzam, że jest wrażliwsza na
ten błąd.

Autorzy wzięli i napisali klienta tak, żeby zachowywał się zgodnie z tym, co w RFC stoi. To, że Microsoft w temacie Outlook Express miał to od zawsze we
dupie, to już nie problem Opery. :)

Takowoż. Choć nie ukrywam, że ewentualną modyfikację zachowania, przywitałbym chętnie jako opcję,bądź chociaż plugin.

Mam pewnego nawiedzonego znajomka i miło by mi zobaczyć było, jak mu szczena
wybija dziurę w podłodze, a oczy upodobniają się do 2 pięciozłotówek :)

Weź lepiej macwyznawców ponawracaj. Większy ubaw moim zdaniem. :D

Spoko - i na nich czas nadejdzie... zresztą już nadchodzi. MacOS ponoć był niezłomny, takie tam zabezpieczenia, że nawet root niewiele nagrzebie, tylko jakiś tam, gdzieś w głębi zdefiniowany superkorzeń... Cóż, system stał się coraz bardziej popularny i co mamy? Raczył ulec i on! Gdzie diabeł kusi, to w końcu ogonem dziurę wybije. A udowodnić, że możliwe jest niemożliwe - powoli, najpierw ci pozostali,stoją w kolejce do zdziwienia, choć niekiedy nawet o tym nie wiedzą :)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.